ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Γαλάτεια Γεωργίου

Η Γαλάτεια Γεωργίου είναι Ψυχολόγος (MSc) και Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια με άδεια άσκησης επαγγέλματος (70268/2576/2016).

Αποφοίτησε από το τμήμα Ψυχολογίας του ΑΠΘ όπου και συνέχισε με Μεταπτυχιακές σπουδές στην Κοινωνική Ψυχολογία & τις Ψυχοκοινωνικές Παρεμβάσεις.

Έχει εκπαιδευτεί σε κλινικά πλαίσια, όπως τα Α΄ Οξέα και το  Κέντρο Ψυχικής Υγείας Δυτικού τομέα του ΨΝΘ, καθώς και στο πρόγραμμα «Κλινική εκπαίδευση στην Ψυχική Υγεία» στην Ψυχιατρική Κλινική του Γ.Ν Παπαγεωργίου.

Επιπλέον, έχει ολοκληρώσει την τετραετή της εξειδίκευση στη Συστημική – Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία σε πιστοποιημένο εκπαιδευτικό κέντρο της Ευρωπαϊκής Εταιρίας Οικογενειακής Θεραπείας (EFTA). Σύμφωνα με το συστημικό μοντέλο, το άτομο προσεγγίζεται μέσα στα διαφορετικά συστήματα στα οποία υπάρχει και διαδρά (π.χ. οικογενειακό, φιλικό, εργασιακό) δίνοντας έμφαση στις αλληλεπιδράσεις, στις σχέσεις καθώς και την πολυπλοκότητά τους. Με αυτόν τον τρόπο, το άτομο, το ζευγάρι ή η οικογένεια μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα συμπεριφορές και πεποιθήσεις, να ανακουφιστούν από συμπτώματα, να δώσουν νέα νοήματα σε οπτικές που δε λειτουργούν και να διευρύνουν τις δυνατότητές τους σε ατομικό και διαπροσωπικό επίπεδο.

Αναφορικά με την επαγγελματική της εμπειρία, έχει εργαστεί ως ψυχολόγος σε ποικίλα πλαίσια, όπως σε Πανεπιστημιακά ιδρύματα και σε Διεθνείς και Μη Κυβερνητικούς Οργανισμούς, ενώ τα τελευταία χρόνια εργάζεται θεραπευτικά με ενήλικες, εφήβους, ζευγάρια και οικογένειες δια ζώσης και διαδικτυακά.

Άννα Σιδηροπούλου

Οι προπτυχιακές σπουδές μου στο χώρο της Ψυχολογίας πραγματοποιήθηκαν στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και ολοκληρώθηκαν το 2018. Αργότερα ακολούθησε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Κλινικής Ψυχολογίας και Νευροψυχολογίας του ΑΠΘ, με κατεύθυνση στην Κλινική Ψυχολογία. Το 2021 ξεκίνησε η εκπαίδευση μου στη Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία ενηλίκων. Η κλινική μου εμπειρία έχει αποκτηθεί μέσα από τη συνεργασία με το Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας του ΑΠΘ, το Ελληνικό Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής και Ερευνών (Ε.ΚΕ.Ψ.Υ.Ε) και το Ψυχιατρικό Τμήμα Εξωνοσκομειακής Περίθαλψης 424. Συγχρόνως, η εργασιακή μου εμπειρία σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης με έχει τροφοδοτήσει με τα απαραίτητα εφόδια για τη διαχείριση ζητημάτων άγχους και ανησυχίας αναφορικά με τις σχολικές επιδόσεις.
 
Η ψυχοθεραπεία αποτελεί ένα δύσκολο και συνάμα συναρπαστικό ταξίδι. Στο ταξίδι αυτό η θεραπεύτρια εκπληρώνει το ρόλο του συνοδοιπόρου, που ακολουθεί και προσπαθεί να δημιουργήσει ενα κλίμα ασφάλειας, εμπιστοσύνης και αποδοχής, διευκολύνοντας τις προσωπικές αναζητήσεις. Ζητήματα τα οποία αναπαράγονται και προβληματίζουν τον άνθρωπο στο παρόν, φαίνεται να έχουν τις ρίζες τους στο παρελθόν. Συχνά αδυνατεί κανείς να καταλάβει τα βαθύτερα αίτια ορισμένων συμπεριφορών και οι συνειδητές εξηγήσεις δεν είναι πια επαρκείς. Η ψυχοδυναμική ψυχοθεραπεία μπορεί να ρίξει φως στους παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή των ανθρώπων, αλλά βρίσκονται στη σκιά του ασυνείδητου, επηρεάζοντας με τρόπους που δεν έχουν γίνει ακόμη κατανοητοί. Βασικός στόχος της ψυχοθεραπευτικής διαδρομής είναι το να ζει κανείς περισσότερο αυθεντικά και με συνέπεια ως προς τις βαθύτερες επιθυμίες του. Να γνωρίσει τον εαυτό του και να μπορεί να συνάψει σχέσεις ικανοποιητικές, λειτουργικές και με συναισθηματικό βάθος.